Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je čtv črc 19, 2018 11:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2017 6:34 pm 
Offline

Registrován: čtv čer 22, 2017 12:44 pm
Příspěvky: 1
Než někdo začne odsuzovat nové téma založené na této problematice, prosím o přečtení..

ANO, prostudoval jsem si většinu témat zde na fóru, včetně témat Posilovanie (viewtopic.php?f=6&t=370&hilit=robi), Vytrvalostní sporty - úprava jídelníčku, jaké doplňky atd (viewtopic.php?f=10&t=3531) aj., přesto jsem se rozhodl toto téma založit.

Do mého ideálního týdne (neberu li v potaz rodinu, mé čtyřnohé štěkací zvěrstvo, práci atp.) patří minimálně 5x týdně "posilování" (orientačně 1,5 hod denně) a 2x týdně tenis (většinou kolem 3 hod jedna hra). Z posilování se v současné době nejvíce věnuji cvičení na kruzích a základním cvikům (dřepy, MT, shyby, stojky..), nejčastěji venku, když není možnost, tak v posilovně.

Teď drtivá většina zakroutí hlavou, ale dělám to proto, že mě to baví, je to můj koníček. (Nikdy jsem necvičil skrz ženský, ego, malýho piňďu taky nemám..)

Těmto aktivitám se v různé intenzitě a obměně věnuji už od 15, tedy 12 let. Za tu dobu jsem (asi jako většina) vyzkoušel snad všechny "výživové styly", od 800 g rýže denně, WD po Low Carb.

O stravu jako takovou se dost zajímám, studuji různé knihy, studie, studie studií, studie o tom, že předchozí studie je nepravdivá.. Vím, že tibetská houba neroste v lese na mechu a že když jí omylem necháte 4 dny v pokoji ve sklenici bez míchání, tak je to docela radost. Že lněná semínka kupuji celá a drtím je až těsně před konzumací. Že fermentace všeho možného je docela fajn. Že drtivá většina ořechů koupených v supermarketech je už dávno po smrti a tak není nad to si vyrazit na strom na vlašáky a dobře si je "zazimovat"... dalších x řádků si odpustím a vy mi budete prosím věřit, že o jídle už něco vím.

Přenesme se prosím i přes to, že cvičení v takovém množství, pokud do toho připočtu i fyzickou práci doma (tím opravdu nemyslím šudlání nádobí), opravdu není zdravé a já to VÍM. Prostě uvažujme, že to člověka baví, že se tomu věnovat chce a zároveň by se rád držel v co nejlepší možné zdravotní kondici. (Jinak nádobí dělám taky.)

A teď jsem se konečně prokecal k tomu, o co mi v tomto tématu jde. Je zbytečné, aby tu někdo citoval nějaké studie, poučky a podobně, vše se dá dohledat zde na fóru i všude možně po internetu - většina témat v kladné i záporné verzi - a proto je mi jasné, že jeden zde luštěniny vychválí do nebe a druhý přiletí s nedostatkovým methioninem a kyselinou fytovou.. Jde mi o názory lidí, kteří cvičí/posilují/sportují, kteří si určitým "režimem" prošli, mají s ním své zkušenosti a chtějí se o ně podělit. Viz názorná ukázka: Ahoj, jsem Pepa. Cvičím 6x týdně, začal jsem jíst jen ovoce a zeleninu, do toho lupl pár ořechů.. po 2 měsících jsem se sesypal, zhubl 20 kg a teď si zase dávám kuře s rýží, abych mohl cvičit..

Závěrem bych chtěl říci, že souzním se "systémem stravování" prezentovaným na těchto stránkách p. Jardou (,jehož názorů si vážím, zvláště pak z hlediska jeho letitých zkušeností), přesto zkusme tento "systém stravování" s nějakým rozumným úspěchem aplikovat na náročnějšího cvičence. (Třeba i s tím, že tam těch vajíček prostě dáme víc..)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv čer 22, 2017 9:17 pm 
Offline

Registrován: čtv lis 03, 2016 10:24 am
Příspěvky: 292
tuki08 píše:
A teď jsem se konečně prokecal k tomu, o co mi v tomto tématu jde. Je zbytečné, aby tu někdo citoval nějaké studie, poučky a podobně, vše se dá dohledat zde na fóru i všude možně po internetu - většina témat v kladné i záporné verzi - a proto je mi jasné, že jeden zde luštěniny vychválí do nebe a druhý přiletí s nedostatkovým methioninem a kyselinou fytovou.. Jde mi o názory lidí, kteří cvičí/posilují/sportují, kteří si určitým "režimem" prošli, mají s ním své zkušenosti a chtějí se o ně podělit. Viz názorná ukázka: Ahoj, jsem Pepa. Cvičím 6x týdně, začal jsem jíst jen ovoce a zeleninu, do toho lupl pár ořechů.. po 2 měsících jsem se sesypal, zhubl 20 kg a teď si zase dávám kuře s rýží, abych mohl cvičit..

Ahoj, jsem martina72, makám jako čert, tahám břemena, dělám s mašinami, snáším tlak, vibrace, 5 x týdně osm hodin, pak si střihnu dvanáctku v dílně, beze spánku, nonstop druhou práci, a odjíždím pracovat dál - ten šestý den. Po pěti dnech práce tedy pracuji nonstop přes noc dál a pak ještě a jsem 40 hodin vzhůru. Jím jak nezavřený, ale nemá to žádný smysl, hubnu a hubnu.
Budu si tedy dávat kuře s rýží (raději dvakrát) ..... a více spát!, abych mohl takto pracovat (cvičit)

Osobně si myslím, že je věc jasná. Nelze mít dlouhodobě vyšší výdej než příjem. Kámoška to tak sice má, ale ta je opravdu napojená na něco shůry. Není to ale "dar", ona to "tlačí" vůlí. Kupodivu, i tak se lze ku energii Všehomíra dostat.
Nám ostatním zbývá prostě jídlo a spánek. Obé co nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob črc 08, 2017 11:43 am 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 25154
Bydliště: Poděbrady
tuki08 píše:
Než někdo začne odsuzovat nové téma založené na této problematice, prosím o přečtení..

ANO, prostudoval jsem si většinu témat zde na fóru, včetně témat Posilovanie (viewtopic.php?f=6&t=370&hilit=robi), Vytrvalostní sporty - úprava jídelníčku, jaké doplňky atd (viewtopic.php?f=10&t=3531) aj., přesto jsem se rozhodl toto téma založit.

Do mého ideálního týdne (neberu li v potaz rodinu, mé čtyřnohé štěkací zvěrstvo, práci atp.) patří minimálně 5x týdně "posilování" (orientačně 1,5 hod denně) a 2x týdně tenis (většinou kolem 3 hod jedna hra). Z posilování se v současné době nejvíce věnuji cvičení na kruzích a základním cvikům (dřepy, MT, shyby, stojky..), nejčastěji venku, když není možnost, tak v posilovně.

Teď drtivá většina zakroutí hlavou, ale dělám to proto, že mě to baví, je to můj koníček. (Nikdy jsem necvičil skrz ženský, ego, malýho piňďu taky nemám..)

Těmto aktivitám se v různé intenzitě a obměně věnuji už od 15, tedy 12 let. Za tu dobu jsem (asi jako většina) vyzkoušel snad všechny "výživové styly", od 800 g rýže denně, WD po Low Carb.

O stravu jako takovou se dost zajímám, studuji různé knihy, studie, studie studií, studie o tom, že předchozí studie je nepravdivá.. Vím, že tibetská houba neroste v lese na mechu a že když jí omylem necháte 4 dny v pokoji ve sklenici bez míchání, tak je to docela radost. Že lněná semínka kupuji celá a drtím je až těsně před konzumací. Že fermentace všeho možného je docela fajn. Že drtivá většina ořechů koupených v supermarketech je už dávno po smrti a tak není nad to si vyrazit na strom na vlašáky a dobře si je "zazimovat"... dalších x řádků si odpustím a vy mi budete prosím věřit, že o jídle už něco vím.

Přenesme se prosím i přes to, že cvičení v takovém množství, pokud do toho připočtu i fyzickou práci doma (tím opravdu nemyslím šudlání nádobí), opravdu není zdravé a já to VÍM. Prostě uvažujme, že to člověka baví, že se tomu věnovat chce a zároveň by se rád držel v co nejlepší možné zdravotní kondici. (Jinak nádobí dělám taky.)

A teď jsem se konečně prokecal k tomu, o co mi v tomto tématu jde. Je zbytečné, aby tu někdo citoval nějaké studie, poučky a podobně, vše se dá dohledat zde na fóru i všude možně po internetu - většina témat v kladné i záporné verzi - a proto je mi jasné, že jeden zde luštěniny vychválí do nebe a druhý přiletí s nedostatkovým methioninem a kyselinou fytovou.. Jde mi o názory lidí, kteří cvičí/posilují/sportují, kteří si určitým "režimem" prošli, mají s ním své zkušenosti a chtějí se o ně podělit. Viz názorná ukázka: Ahoj, jsem Pepa. Cvičím 6x týdně, začal jsem jíst jen ovoce a zeleninu, do toho lupl pár ořechů.. po 2 měsících jsem se sesypal, zhubl 20 kg a teď si zase dávám kuře s rýží, abych mohl cvičit..

Závěrem bych chtěl říci, že souzním se "systémem stravování" prezentovaným na těchto stránkách p. Jardou (,jehož názorů si vážím, zvláště pak z hlediska jeho letitých zkušeností), přesto zkusme tento "systém stravování" s nějakým rozumným úspěchem aplikovat na náročnějšího cvičence. (Třeba i s tím, že tam těch vajíček prostě dáme víc..)

Podle mě ani jiný závěr než z té své názorné ukázky nemůžete získat, pokud nepůjde o jedince který bude žít životem tibetského mnicha v naprostém klidu a harmonii. Pak je možné jíst relativně málo a podávat výkony které tomu neodpovídají, ale v místních podmínkách to dá naprosto minoritní procento jedinců. Život ve stresu se prostě musí nějak kompenzovat a zde to většinou je jídlem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz