Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je pon čer 25, 2018 9:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha - Panická ataka
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2016 9:03 am 
Offline

Registrován: úte pro 06, 2016 7:03 pm
Příspěvky: 32
Jindra píše:
to by nemuselo být tak zlé - na ovoce jsme od přírody stvořeni ;-)
.

Moderní ovoce je přešlechtěné a plné cukru. Na takové náš organismus není přizpůsoben.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha - Panická ataka
PříspěvekNapsal: úte pro 13, 2016 11:13 pm 
Offline

Registrován: úte zář 01, 2015 12:37 pm
Příspěvky: 39
Boranam píše:
Jindra píše:
to by nemuselo být tak zlé - na ovoce jsme od přírody stvořeni ;-)
.
Moderní ovoce je přešlechtěné a plné cukru. Na takové náš organismus není přizpůsoben.

Díky za rady. Ovoce jsem vynechal úplně, uvidím později, možná třeba 1 ks denně zařadím. Vynechal jsem i med, který jsem dával do čaje. Jsem zatím na cca 50g sacharidech denně (2 polévkové lžíce brambor jako příloha k obědu), místo pečiva a příloh jím pouze zeleninu (ředkev, salát, brokolice, paprika, kedluben, trochu mrkve, rajčata, červená řepa) a jako zdroj bílkovin maso (zatím jsem měl pouze vepřové a hovězí, ale chci zařadit i krůtu), ryby - tuňáka ve vlastní šťávě, lososa pečeného, lososa uzeného (kvůli omega 3), vejce, parmazán, jogurt (koupil jsem nějaké řecké, budou asi to nejmenší zlo v tom obchodě). Potom si dávám do každého jídla trochu olivového/avokádového/lněného oleje. Jím také slunečnicová/sezamová/lněná semínka a vlašské ořechy.

Takto podobně jsem jedl i předtím, jen s přílohama. Pouze na přílohách jsem ale snědl denně určitě kolem 200g sacharidů (nudle/těstoviny, brambory nebo rýže) a sem tam jsem si dával čokoládu (jím sice jen hořkou, minimálně 90%, ale i tak tam bude sacharidů dost), jinak sladké vůbec nejím, nemám to rád.

Zvedl jsem dávky vit. C - denně dávám 2000mg, Bkomplex (1 tableta večer), taurin 2g večer, hořčík (mám nějaký přípravek s názvem magnosolv - v 1 dávce je Magnesii subcarbonas levis 670mg a Magnesii oxidum leve 342mg. Celkem tu píší že to je 365mg hořčíku), ten dávám také večer po večeři.

Stav je pořád stejný, ale aspoň jsem podniknul nějaké kroky, tak doufám, že to k něčemu bude.

Můžete mi prosím někdo říct, jestli můj postup mám nějak měnit (kdyby to bylo málo striktní nebo úplná hovadina) nebo naopak jestli zkusit držet to, co jsem začal? Moc děkuju za veškeré rady ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha - Panická ataka
PříspěvekNapsal: stř pro 14, 2016 6:18 pm 
Offline

Registrován: pon úno 28, 2011 12:37 pm
Příspěvky: 77
S tím vitaminem C to zase tolik nepřehánějte, mohl by poškodit ledviny. Ty 2 gramy je opravdu hodně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha - Panická ataka
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 3:17 pm 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 25054
Bydliště: Poděbrady
Ondrejk píše:
Díky za rady. Ovoce jsem vynechal úplně, uvidím později, možná třeba 1 ks denně zařadím. Vynechal jsem i med, který jsem dával do čaje. Jsem zatím na cca 50g sacharidech denně (2 polévkové lžíce brambor jako příloha k obědu), místo pečiva a příloh jím pouze zeleninu (ředkev, salát, brokolice, paprika, kedluben, trochu mrkve, rajčata, červená řepa) a jako zdroj bílkovin maso (zatím jsem měl pouze vepřové a hovězí, ale chci zařadit i krůtu), ryby - tuňáka ve vlastní šťávě, lososa pečeného, lososa uzeného (kvůli omega 3), vejce, parmazán, jogurt (koupil jsem nějaké řecké, budou asi to nejmenší zlo v tom obchodě). Potom si dávám do každého jídla trochu olivového/avokádového/lněného oleje. Jím také slunečnicová/sezamová/lněná semínka a vlašské ořechy.

Takto podobně jsem jedl i předtím, jen s přílohama. Pouze na přílohách jsem ale snědl denně určitě kolem 200g sacharidů (nudle/těstoviny, brambory nebo rýže) a sem tam jsem si dával čokoládu (jím sice jen hořkou, minimálně 90%, ale i tak tam bude sacharidů dost), jinak sladké vůbec nejím, nemám to rád.

Zvedl jsem dávky vit. C - denně dávám 2000mg, Bkomplex (1 tableta večer), taurin 2g večer, hořčík (mám nějaký přípravek s názvem magnosolv - v 1 dávce je Magnesii subcarbonas levis 670mg a Magnesii oxidum leve 342mg. Celkem tu píší že to je 365mg hořčíku), ten dávám také večer po večeři.

Stav je pořád stejný, ale aspoň jsem podniknul nějaké kroky, tak doufám, že to k něčemu bude.

Můžete mi prosím někdo říct, jestli můj postup mám nějak měnit (kdyby to bylo málo striktní nebo úplná hovadina) nebo naopak jestli zkusit držet to, co jsem začal? Moc děkuju za veškeré rady ;)

Panické ataky nejsou ani tak o konkrétní stravě jako o stavu střeva a vlastní autointoxikaci organizmu nějakým patogenním šmejdem ve střevě. Poměrně dost za tím stojí pochopitelně adrenální únava ve smyslu vyčerpání hormonů hlavně kortizolu, progesteronu a DHEAS a u chlapa možná i testosteron, což by jste poznal na úbytku libida. Hormony bych určitě otestoval, střeva začal gruntovat a strava musí být v ideálním složení s tím že konkrétní potraviny záleží na individuální snášenlivosti. Základ vidím v tom si na nutriční kalkulačce cronometer.com spočítat naprosto přesně kalorické a nutriční dávky potravin s tím že budete poprvé jíst nejpozději hodinu po probuzení, minimálně 200 kcal nad denní bazální limit a stravu takovou aby nerozhazovala ani inzulín ani kortizol. Tedy je potřeba jíst sestavu 2 g pomalých sacharidů na 1 g kvalitního tuku a 1 g kvalitních bílkovin v každém jídle, tím nekolísá prakticky nic, tělo je srovnané, plné energie a orgány mohou do značné míry odpočívat. Tím se hormonální systém příliš nenutí pracovat a má relativně dobré rezervy pro náhlé stresové stavy které mu vytváříte. Stěžejně důležité je chodit brzo spát, ideálně kolem 8-9 hodiny a spát minimálně 8-9 hodin, nebo v případě potřeby raději více. Pokud se budíte, nebo nemůžete usínat srovnat neurotransmitery a na noc si koupit v lékárně Melatonin sníček. Ten vám spát umožní, přičemž je naprosto bezpečný a nedá se nijak předávkovat. Pokud bude něco nejasné klidně mě zavolejte a vysvětlím vše potřebné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha
PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2017 6:16 pm 
Offline

Registrován: úte zář 01, 2015 12:37 pm
Příspěvky: 39
sonnak píše:
Naprosto nejlepší věc o úzkostných poruchách, kterou na internetu můžete najít. A nemusíte si ani čistit střeva.

http://nothingworks.weebly.com

Doporučuji přečíst všem, kteří trpí na panické ataky. Opravdu to pomáhá a je to postaveno na naprosto logických věcech. Navíc to funguje skoro okamžitě již při čtení.

Dále tu byl ještě zmiňovaný kozlík lékařský na uklidnění a na spánek. Byl mi doporučen ve formě tablet Persen nebo Persen Forte. Nikdo ale přímo neřeší delší užívání. Je dobré ho brát dlouhodobě nebo je lepší dělat pauzy jako u každé byliny? Například 3 týdny brát denně (2 tablety ráno a 2 večer spolu s jídlem) a pak měsíc pauza?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úzkostná porucha
PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2017 7:34 pm 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 25054
Bydliště: Poděbrady
Ondrejk píše:
Doporučuji přečíst všem, kteří trpí na panické ataky. Opravdu to pomáhá a je to postaveno na naprosto logických věcech. Navíc to funguje skoro okamžitě již při čtení.

Dále tu byl ještě zmiňovaný kozlík lékařský na uklidnění a na spánek. Byl mi doporučen ve formě tablet Persen nebo Persen Forte. Nikdo ale přímo neřeší delší užívání. Je dobré ho brát dlouhodobě nebo je lepší dělat pauzy jako u každé byliny? Například 3 týdny brát denně (2 tablety ráno a 2 večer spolu s jídlem) a pak měsíc pauza?

Kozlík se nedá brát delší dobu, tělo si na něj poměrně rychle zvyká a pak už moc nefunguje, tedy je to spíše na pár dní a pryč od něj a brát něco jiného. Obecně bych doporučil si najít více věcí co na můj problém fungují a ty střídat pro dosažení maximálního zklidňujícího efektu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz