Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je čtv bře 28, 2024 12:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vápník
PříspěvekNapsal: pon říj 18, 2010 12:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 15, 2009 3:16 pm
Příspěvky: 131
Bydliště: Středočeský kraj
Dobrý den,

již jsem rezignovala na normální lékaře, tak jsem navštívila čínského lékaře...

A ejhle, mám málo vápníku. Hlavně že se pořád divím, že se mi lámou nehty a nerostou vlasy...a doplňuji křemík, zinek a všechno možný, ale vápník mě nenapadl \":-)\". Po hořčíku, jak jsem Vám psala, mě začne bolet hlava a není mi dobře od žaludku, takže ho doplňuji pouze tou vodou z namočených semen, pilulkami ne. Jelikož jsem eliminovala mléčné výrobky, prosím Vás o radu, čím je nejlepší urgentně doplnit vápník. Dělám si mix ze semen, ořechů, jáhlů, kakaa atd. + mák a sezamové semínko. Nemám bohužel možnost ten mák namlít, má to vůbec cenu? A ty semínka se také musí namlít, jinak projdou tělem zbytečně? Ke kozímu mléku se dostanu jen občas. Kde je ještě hodně vápníku?


Předem děkuji za odpověď,

Jana


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vápník
PříspěvekNapsal: pon říj 18, 2010 12:57 pm 
Offline

Registrován: stř srp 25, 2010 12:45 pm
Příspěvky: 733
Jana píše:
Dobrý den,

již jsem rezignovala na normální lékaře, tak jsem navštívila čínského lékaře...