Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je úte dub 30, 2024 10:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlak a váha
PříspěvekNapsal: stř říj 29, 2008 10:15 pm 
Offline

Registrován: ned srp 31, 2008 10:42 am
Příspěvky: 2
Chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost, kterou se mi podařilo získat během posledního půl roku. Postupem času, nezřízeného životního stylu a ostatními všeobecně známými okolnostmi dnešního konzumního života, jsem se ocitl před lékařským konciliem, kde byl vyřknut tvrdý verdikt. Vysoký krevní tlak (175/105), zvýšený cholesterol, zvýšená hladina cukru, k tomu přiměřená nadváha. Po následné návštěvě lékárny, kde jsem ještě zanechal téměř 500 Kč a přinesl si domu plnou tašku medikamentů, jsem si začal uvědomovat vážnost situace. Ve svých 42 letech jsem se nechtěl smířit s doživotní závislostí na lékařské ordinaci a jejích receptů.